02 квітня 2010

ASOT#450 Morning Celebration

Сьогодні вранці я була в Торонто. Час перестав існувати і другого квітня я потрапила в перше. Виходить нічого більше і не потрібно – радіохвиля, настроєна на kissfm, яка транслює пряме включення з ночі. Прямо зараз в Торонто Armin VB святкує 450 епізод – A State of Trance (ASOT#450). Я п’ю міцну каву, поглядаю на дощистий київський ранок, а з динаміка лунає транс з іншої частини земної кулі. Я чую голоси людей і уявляю, що от вони зараз знаходяться там, на цій вечірці, і день 1 квітня для них ще тільки закінчується і смакує лаймом з джином, а може бьорном з горілкою… А я тут, в другому квітні і збираюсь на роботу. У мене чудовий веселий настрій, і вереск канадських людей лише підтримує його. Дорога чудова, радіо перенесло паті в моє авто. Армін рулить саундом, космічними спогадами і просто класним трансом. Не дочекаюсь почути все це на власні вуха – літо поруч, а Ібіца – це дієслово)

Немає коментарів: