14 лютого 2010

Wishlist - бажання, які збуваються

Новий рік, день народження чи просто приємний сонячний день настав… А!!! Подарунки:) Я завжди пишу списочки «хочу» в своєму блокноті – викреслюю щось і стає ДУЖЕ приємно :-) Такий собі компас. Тепер він в онлайні.

У мене є багато бажань. І їх важко запхати до одного списку. Якось не логічно поруч писати будинок на Гарді, поїздку в Париж та нову сумку. Це абсолютно різні категорії. Я почну із категорії «Речі». Звісно тут не все:) Лише найбажаніше. Імпульси та ті речі, про існування яких я ще не знаю, сюди не входять. Поки:)
Мій вішліст – Речі

1.iPhone - є!! БІЛИЙ!!!!!!!!!! Ура!

√√2. Сумка Lancel (у них на сайті фан!:)) В Парижі є найбільший магазин Lancel. Я підозрюю, що це – більчачий рай. Концепцію магазинів Lancel розроблена так, що кожна сумка представлена на окремій вітрині, наче це коштовна прикраса. Там я точно знайду таку як мені хочеться. Мені подобається, що у них ні нащо не схожий дизайн. Ця марка має своє обличчя. Тепер у мене є – СИНЯ!

√√3. Перстень із чорною перлиною
- YEP!!! IT IS PERFECT!!!!
Злегка брутальний. Золото біле, а перлина чорна. І ніяких загагулін – гайка.


√√√√ 4. Сумка для нет-бука - SKIN IS HERE!!!! BLACK and CLASSIC
От чесно – яка не знаю. Але вже обмежила себе до 2 варіантів. Перший – це skin, або просто маленька шкурка, щоб потім нет-бук в звичайну сумку можна класти. Або окрема сумочка з ручками, гарна і не спортивна, а елегантська. Я навіть таку бачила, але туди ще долетіти треба:)

5. Фотоапарат з лінзою
Ги-ги))
Білка – фотограф) Дивлюсь я іноді на фотки зроблені любителями, але на класній апаратурі, і мені шкода, що я можливості такі втрачаю. Макрозйомка мені дУже подобається. Ну і що, що такий апарат пів багажника займе. Зате модна і з лінзами)

6. Комплект FREY WILLE
Оригінальні речі - заворожують. Це саме той випадок. Особливо мене чарують різнокольорові емалі з дещо дитячими мазками.

7. eBook - дуже знадобиться мені ця штука для навчання. Скільки ж інфи можна в неї запихнути! А може навіть і зекономити на якихось книжках...

8. Біла машина-купе
Е-е-е… Що це шумить? Ну хочу я :) Готова на обмін з доплатою :)

9. Клач.

А хто сказав, що я не доповнюватиму вішліст? :) З'явилось нове бажання - нещодавно я з подивом зрозуміла, що у мене немає жодного КЛАЧА!!! А я ж сумчата тарина! А кожної сумчатої тварини повинен бути КЛАЧ. Що це за звір такий? Це така сумочка як великий гаманець, без ручки. Носять її в лапі і на всякі свіцькі заходи. ну якщо туго із запрошеннями на принцесячі сейшени, то можна і на банальну дискотеку з ним піти. От. Хочу клач.

Хто сказав, що викреслюючи одні позиції, не можна додавати нових?:)

10. Transdent. Диск-накопичувач. Червоненький

4 коментарі:

ash-berry сказав...

ги..треба було ДО 8го березня скласти список..)

Bilka сказав...

ну є таке - провтикала:))

ash-berryy сказав...

..так, перстень з чорною перлиною, здається, також пора викреслювати..отак, бажання сбуваються, а ти не помічаєш)), чи, може, ти хочеш два?)

Bilka сказав...

Ги-ги:) Викреслюю!!!