Я щаслива, що в моєму житті є вчителі. Уроки, які я від них отримую – неоціненні. Задавати запитання – ось чому я зараз вчусь. Для мене людини інтровертної спілкування з великою кількістю людей завжди було дещо дискомфортним. В першу чергу тому, що я не завжди знаю про що саме говорити, діалог уривається і.. що далі? Тепер я починаю розуміти – потрібно навчитись мистецтву задавати запитання і тоді спілкування буде корисним та результативним!
Правило 1. Задавай запитання на теми, які цікавлять того з ким спілкуєшся.
Люди люблять розповідати про себе та свої досягнення, а також про проблеми та ускладнення. І те, і інше – клад нових ідей та інформаці, а також можливість знайти «зачепку» для подальшого спілкування.
Правило 2. Якщо спілкування у електронному вигляді, закінчуй своє послання запитанням
Особливо, якщо спілкуєшся із чоловіками. Знак запитання запрошує їх до подальшого діалогу. Немає запитання – немає продовження бесіди. Я не агітую перетворитись на суцільне «чомуякде?», але доречно закінчений лист на запитанні підвищує шанси продовження розмови.
Правило 3. Хочеш отримати інформацію – давай інформацію
Але треба знати й міру. Шквал запитань може злякати іншу людину, особливо, якщо ви знайомі нещодавно. Тому, найкраща стратегія - зрозуміти, що цікавить співбесідника та дати йому це. А потім вже задавати свої запитання :)
Можна ще Ларі Кінга почитати на цю тему.
Правило 1. Задавай запитання на теми, які цікавлять того з ким спілкуєшся.
Люди люблять розповідати про себе та свої досягнення, а також про проблеми та ускладнення. І те, і інше – клад нових ідей та інформаці, а також можливість знайти «зачепку» для подальшого спілкування.
Правило 2. Якщо спілкування у електронному вигляді, закінчуй своє послання запитанням
Особливо, якщо спілкуєшся із чоловіками. Знак запитання запрошує їх до подальшого діалогу. Немає запитання – немає продовження бесіди. Я не агітую перетворитись на суцільне «чомуякде?», але доречно закінчений лист на запитанні підвищує шанси продовження розмови.
Правило 3. Хочеш отримати інформацію – давай інформацію
Але треба знати й міру. Шквал запитань може злякати іншу людину, особливо, якщо ви знайомі нещодавно. Тому, найкраща стратегія - зрозуміти, що цікавить співбесідника та дати йому це. А потім вже задавати свої запитання :)
Можна ще Ларі Кінга почитати на цю тему.
6 коментарів:
Никогда бы не подумал, что у тебя "интровертный " стиль общения... Общение - это ведь часть твоей работы!!!! Кстати, я читал Ларри Кинга "как общатся с кем угодно, где угодно и когда угодно" - очень полезная книга. но до этих трех пунктов я сам как -то дошел...
не сочти за хвастовство... Просто понял, что умение вести разговор - могучая сила!!!
Ну Ларі кінга я пригадала вже по ходу, а до цих трьох пунктів теж дійшла сама із допомогою мудрих порадників.
Так, спілкування - моя робота, але це не означає, що мені це легко дається:) тут я більше про внутрішні свої відчуття говорю.
Мені подобається як ти ведеш розмову
спілкування? цікава тема. зацікавлені люди завжди знайдуть про що поговорити. інше питаня,коли потрбіно когось зацікавити.
Іноді розумієш, що ажливо поговорити, але самі собі не цікаво. Головне себе початку зацікавити:)
мені цікаво з тобою поспілкуватись,читаючи твій блог мені здаєтся що маємо чимало спільного,але в блозі ми викладаємо більш загальні думки, які в кращому випадку хтось прокоментує також в загальноу.Тож запрошую, як на мене нудно не буде. Я би розпочав перший але нажаль незнайшов жодного сонтакту. моя пошта /odiseyvn@gmail.com/ skaype /olegtigre/ .hasta pronto Ardita
Дописати коментар