22 серпня 2010

Один день з життя Білки

Що запускає в мені програму щастя? Зранку я крок за кроком починаю робити важливі справи.
12:00
Розібрати з донькою іграшки. Годину весело сперечаємось чи залишати в живих безногу ляльку, чи відправити її до смітника, відсортовуємо давно забутих песиків-слоників і перекладаємо з кошика у валізку яскраві наклейки. Старі календ арики летять в пакет на викидання. Машинку і кубики віддамо сусідському хлопцю, а Олі треба намалювати картину…
15:00
Моя подруга народила сина. Манюсьці вже майже місяць, а я її так ще і не привітала. По голосу розумію, що подруга в шоці від своєї нової ролі, добре, що вони з чоловіком по черзі все роблять. Беру подарунок і їду до них. Віка жадібно розпитує мене про всіх спільних знайомих і життя взагалі. Гарно мені. Я її трохи розважила. Життя нове народилось.

16:30
Моя манікюрша була у відпустці. Сьогодні ми зустрілись. Скільки цікавого у неї відбулось! І нігті тепер у мене гарні, нарешті вона приїхала!!!
20:00
Дозволяю собі слабинку. МакФлурі? Шррруххх! І я вже мчу по набережній, заходить втомлене спекотним літом сонце, виблискує коричневий Дніпро… літа залишилось 9 днів… лише 9… а я так і не побувала на Трухановому острові… А чому ні? Паркуюсь під мостом, біжу нагору – як же гарно їсти морозиво посеред річки, дивитись згори на біленькі катерки і мріяти про літо, яке закінчиться через 9 днів, а нове почнеться вже так скоро – дише 9 місяців лишилось!
21:00
Здатність розрізняти запахи – найгостріше зі всіх людських відчуттів. За розпізнавання запахів відповідає верхня частина носоглотки, куди повітря при звичному нашому стані ніколи не потрапляє. Його досягають лише випаровування летючих речовин. Вино. Сьогодні треба спробувати щось нове. Таке, яке мене порадує. Франція? Симпатичне місцеве вино сорту «Мерло». Гарне. І передбачення на чеку в супермаркеті – «Сьогодні ви отримаєте задоволення».
22:00
В ефірі A State of Trance. Я відчуваю себе сповненою сил, молодості та щастя – мені цікаво все знати, а попереду ще стільки всього нового і цікавого!

Мені дуже гарно!

Немає коментарів: