21 лютого 2010

Вибух смаку

Щось відбувається із моїми смаковими рецепторами. І це щось дуже гарне. Несподівано я почала відчувати і розрізняти дивовижні смаки, які раніше мене зовсім не цікавили. Цікаво, що вся така звична «домашня їжа» стала для мене вся на один смак. Ніяка якась. Натомість, за останній рік я відкрила для себе нові продукти. Раніше я їх теж пробувала, але смак відчула лише зараз.

1) Чорний шоколад. Такий, від якого зводить скули і язик прилипає до піднебіння, гіркий тягучий смак проникає аж у мигдалини – насолода! Знавці рекомендують починати смакувати справжній чорний шоколад не одразу ж з 99%-им вмістом какао, а взяти спочатку 70%, потім 90%. Я вже в стадії повного морального розкладу – їм 99%.

2) Старий голландський сир. Жовтий і солодкий. Півторарічний. З бокалом червоного вина. Просто так.

3) Житні хлібці Finn crisps. Їх можна їсти замість хліба, разом із салатом, або просто самі по собі. Пахнуть як щойно з печі, а на смак як свіжа і хрустка скоринка «українського» хліба

4) Рукола. На неї я запала пару років тому, коли в спробувала її в великій кількості (а не 2 листки на тарілку) в якомусь європейському готелі. Чим сильніше її гірчичний хрусткий смак, тим краще! Чим середнішого розміру її листочки – ти краще. Чим більше поруч горішків – ти краще! От рукола і привела мене до наступного несамовитого продукту

5) Кедрові горішки. В салат із зелені, з помідоркими і пармезаном. Обсмажені чи сирі. А ще смачно із курячим мяском і соус солодкий. Взагалі кедровий горіх дуже магічний горіх. Його їси і відчуваєш як тебе вже наповнюють вітаміни, масла і загальна сила природу. Аж у вухах дзвенить

6) Spumante. Теж данина європейським готелям з їх шаленою традицією ставити брют на сніданок. Але це не має нічого спільного із тим шампанським, яке пив в кіно Папанов з Мироновим. Якщо випити зранку ту липку і солодку субстанцію, яку у нас називають шампанським, то вибір паде явно не на аристократів. Spumante на смак як освіжаюча вода з гірського водоспаду – чисте та ігристе.

7) Еспрессо. Після того як я кинула курити нарешті зрозуміла цимус манюсюсенької чашечки кави після смачного обіду

8) Сорбети. Заморозити свіжі фрукти чи ягоди – це геніальна ідея! Особливо, коли десь поруч є чашечка еспрессо і spumante! Люблю лаймовий, ягідний та банановий смаки.

9) Оливкова олія. Це не самобутній продукт, а інгредієнт. Але от сьогодні вона закінчилась і відчула себе нещасною. Навіть і не знаю чим можна заправити салат, якщо її немає… А поєднання її пахучого смоку з помідором і сіллю мене особливо бентежить.

10) Диня з медом. Це вже не просто продукт, а ціле блюдо! Жовте, духмяне, сонячне і бурштинове.
Смачного!

4 коментарі:

MAVERICK сказав...

гарний в тебе топ 10 вийшов. Це ж топ?

Bilka сказав...

е-е-е...а й дійсно ТОП! А я щось і не подумала! це ти на мене підсвідомо напевно впливаєш. Так - топ-10 гарних продуктів!

Flat Cat сказав...

А это только лишь немного средиземноморской кухни. А есть еще тайская, китайская, индийская, мексиканская, марокканская, грузинская, узбекская ... бегу на кухню -- слюной захлебываюсь

Bilka сказав...

Так отож - поле для діяльності не пахане. Я ж навіть блюда не брала, а так - інгредієнти.... Ух доберусь до цих безумних тайських супчиків! Як його тм - тон йонг?:)