29 жовтня 2010

Дитячий маркетинг

Макдоналдз змінив упаковку для Happy meals. Зараз – це простий яскравий кошик, червоний із жовтою буквою М. Раніше на упаковці були ігри, пазли, якісь персонажі. Залишився – червоний квадрат. Мені стало цікаво, чому вони змінили і я запитала у дочки – тобі подобається нова упаковка? Так! Очі аж загорілись і ввечері був намальований малюнок з летючими гамбургерами і картоплею фрі.
Напевно, було б класно попрацювати хоча б трішечки у відділі маркетингу Макдональдса та дізнатись як вони передбачають бажання своїх гостей. Здавалось би – нова упаковка просто червона, а зі старою можна було гратись, але ні – у малюка свої смаки. Напевно вони питали дітей про їх уподобання. Просто і ефективно.

Немає коментарів: