17 липня 2009

Про популярність

Перебираю професії, які загалом вважаються завжди актуальними. Наприклад, лікар, юрист… Я не говорю про віяння моди – я маю на увазі «у всі часи і народи». Вони популярні тому, що завдяки цим спеціалістам люди сподіваються вирішити свої проблеми. Отже, доктори і юристи, будуть популярними допоки у людей будуть проблеми. Але парадокс - на проблемах прославитись набагато складніше, аніж на позитиві. Хіба якщо ви Авіцена, чи лауреат Нобелівської премії, який винайшов спосіб у боротьбі зі старінням.

Ви скажете, що «хорошими делами прославиться нельзя». А я не погоджусь. Ні, звісно, є виключення – Муссоліні, Сталін… - але чи не підтверджують вони правила? Перебираючи подумки відомих «плохішей» приходжу до висновку, що відомими вони змогли стати лише завдяки диявольській комбінації «влада+зло».

Дивимось на інших відомих і популярних. Раніше, в епоху замкових кулуарів та сільських трактирів, відомими були королі та трубадури, відповідно. Тепер, у світі, де інформація курсує швидше аніж ви скажете «ах», нашими кумирами є зовсім інші люди – митці, актори, співаки, бізнес-лідери… Люди харизматичні, цікаві, творчі… Можливо, їх професії не настільки популярні серед широких мас - як то лікар чи юрист - проте люди віддячують їм за отримані позитивні емоції. Уолт Дісней, Чарлі Чаплін, Мерлін Монро… - всі вони привнесли в наше життя щось нове і дуже позитивне. І, навіть, леді Ді на фоні вухатого Чарльза, приносила англійцям небувале естетичне задоволення. А у купі із гарними справами – вони піднесли її на найвищий п’єдестал. Стів Джобс подарував світові легендарний бренд Apple – люди купують не просто продукти під цією маркою, вони повністю міняють свій стиль життя, отримуючи позитивні емоції від володіння гарними речима. Опру Уінфрі любить вся Америка і весь світ – за її уміння співчувати позитивно.

У мистецтві діє такий закон – як тільки маса отриманого задоволення стає критичною, людина стає популярною. Це тому, що віддаючи свої творіння і натхнення, така людина робить інших щасливими. Є контакт. Обмін енергіями відбувся. Ми віддаємо свою любов і повагу. Митець отримує їх у якості популярності.

Популярність, якою загал нагороджує обраних за гарні справи міцна. А от слава «хуліганів» схожа на бенгальський вогонь – перше місце рейтингів і неминуче забуття. Чи пам’ятаєте ви зараз ім’я вбивці Леннона? Якщо ви не бітломан, то здогадуюсь, що ні. А от хто такий Джон Леннон знає кожний.

Зла слава швидкоплинна
Слава «популярних» професій – не помітна
Позитивна енергія, яку ви віддаєте у великій кількості на благо багатьох людей відображається у ПОПУЛЯРНОСТІ.

Немає коментарів: