18 серпня 2009

Я умру із морозивом на губах

Вчора я купила морозиво – диня/вишня. Воно мені здалось так собі - якесь водянисте. Але Білки так просто не здаються. Сьогодні я спробувала фісташкове/п’яна вишня – було значно краще, але не бездоганно. Побачила, що справи налагоджуються і вирішила не зупинятись на досягнутому. Пробувати – от девіз мого сьогодні! Перевершила всі мої сподівання кулька м’яти з шоколадною крихтою, що нагадувала цукерки 5 o’clock та освіжала спекотного венеціанського дня і кулька чорничного сорбету… Любі мої, ви думаєте я заспокоїлась в гармонії? Ні! Ні! Ні! Вечір було довершено чарівним смаком fragola (полуниця), який перевершив усі мої найсміливіші сподівання. Я умру із морозивом на губах.

7 коментарів:

Bilka сказав...

+ 3 по 2 кульки ще сьогодні...

Squirreldom hostess сказав...

Продовжую досліди: + 3 по 2 кульки ще сьогодні...

Flat Cat сказав...

Після серії дослідів Білка прийняла новий псевдоним -- Міхова Кулька:))))

Bilka сказав...

Сьо-о-о-о-о?!!!?

Bilka сказав...

Вимагаю пояснення метафори! Це асоцыацыя з кулькою морозива в міху (тобто у мене в животі) чи я сама стала як кулька?)

Flat Cat сказав...

Ти як кулька:) Міхова:)

Bilka сказав...

А-а-а))) Сідаю на кефір)