11 червня 2009

Яка частинка в пирозі більша?

Моя подруга наштовхнула мене на думку трохи деталізувати свої «ричажки», бо дійсно якось все дуже просто у мене виходить – їсти, трахатись і дивитись))) Вона запитала мене – а як же бути з «думати-філософствувати» і «циклитись-зависати»? І вона має рацію. Це теж важливі аспекти життя. Єдине, що в класифікації вони спокійно вкладаються в ричажок «дивитись». Філософствувати – дивитись в корінь, думати – дивитись ментальні картинки, циклитись-і-зависати – дивитись вглиб себе. Для мене, стовідсоткового інтроверта, таке «дивитись» займає левову частку життя. А ще є «відпочивати-втикати-медитувати» - думаю, що ви здогадались) Це все туди ж – у категорію «дивитись».

От і виходить, що в пирозі нашого життя сексу і їжі відводиться пропорційно менше місця. А в результаті що? Правильно – хочеться е…а))))

Немає коментарів: