30 січня 2010

Коли мені було 15

Сьогодні мені навіяло пригадати дитинство. Щось трохи 80-ті за останні пару років викривили і зсучаснили, а от до 90-их ще не дібрались, бо наче й не так давно було. Але ви самі вирішіть чи не так вже давно – дивіться, що я вам приготувала. Отож, розпочинаємо мандрівку в історію мінус 15!
Що ми носили
Хіт всіх часів і народів, тренд 1995 року , всі дівчата як близнючки в чорних гольфах вище коліна (здається це зараз знову падає в тренд), гобеленових желєтках та міні-спідничках. Заміна на холодну зиму – шерстяні чорні рейтузи, довгий пухкий світер і парка.

Що ми їли
В школі у нас були льготники, яким можна було їсти безкоштовно. У мене теж була така подруга. Коли вона благополучно прогулювала, ми бігли в столовку і брали на її прізвище замість обіду 5 булок – кренделики з цукром. Найсмачніша їжа була:)

Що ми слухали
Тут можна довго копатись, але я покажу найвизначніші моменти як української, так і зарубіжної естради. Заодно і наряди тогочасні згадаємо ще раз.


Під таке ми плакали


Під таке – танцювали, а потім плакали


Українська естрада) Ги)



Супер-кліп!!! – тут вам і мода як було (класні у неї «велосипедки» з рюшами), і техніка, і все-се!!!! Територія «А»…
Сірко-собака – фотопідбірка унікальні, а рухи-рухи які роблять руками!


Под дождем – модні хлопці


Під що ми танцювали
Це було трохи раніше, але я не можу, ну просто НЕ МОЖУ не поставити це сюди!


Немає коментарів: