30 січня 2010

Що ми дивились
І хоча ці мирові фільми вийшли у 1994, але ми їх дивились у 1995)))
Форест Гамп, Леон Кіллер, Маска, Кримінальне Чтиво, Інтерв’ю з вампіром, Mission Impossible!

Що ми курили
Зараз нічого) А тоді я теж не курила, але мої подруги моднічали з Fine (зараз в інеті вони 40 баксів коштують!!!)

Який колір ми бачили
Рожевий! І через рожеві окуляри)

На чому ми слухали
Sony Walkman – у мене такий був і я була найкрутіша-шаша)


На чому ми їздили
Зазвичай на цьому


Що повз нас їхало
Таке)


Яке місце в Києві було наймоднішим?
Пасаж

То була справжня ера супер-моделей!

Я теж пробувала – нічого не їла і шастала по «язику».
Лінда Євангеліста, Сінді Кроуфорд та Клаудіа Шифер - ікони 90-х. Тепер ікон-моделей немає)



Клаудія Шифер


Сінді Кроуфорд
А Мадонна у 1995-ому була така!

5 коментарів:

Flat Cat сказав...

Эх-х-х, модели... Наоми Кемпбелл, Линда Евангелиста, и эта, на обложке Вог посередине... как же ее... забыл... А ведь все мужчины мира с замиранием сердца следили:) А лучшая песня Джорджа Майкла Freedom'90 с ними... Сейчас уже никто и не знает как современных моделей зовут... Масс-маркет, етить его.

Flat Cat сказав...

А еще кое-кто родился в 1995м... Мир содрогнулся:)

Bilka сказав...

Как же ее - Ель Макферсон?:)Респект за те, що Джорджа нагадав - я його в пост додала!

Bilka сказав...

І досі тремтить:) світ..)

Bilka сказав...

До речі, ти питав, що ж ми іноземного слухали - так от його рідного Джорджа Майкла і слухали. Він як раз цей альбом свій випустив - там всі пісні дуже класні. Мені і досі подобається:)