15 січня 2010

It's my life

Зимовий ранок, бр-р-р… моє ліжко тепле і затишне – норка моя, я хочу спати! Мозок безжалісний у своєму криці, але тіло вже звикло до ранкових переливів мобільного цербера, воно хоче розтягнутись, умитись, бути готовим до нового дня.

Пульт. 35. MTV. Музичка. Потягнути-и-и-и-и-сь. Зарядка. It’s my life.

Рухи майже автоматичні, по-тихеньку просинаюсь, погляд чепляє якісь незвичні речі в кліпі. Що це? Хм…така пісня популярна, а використовують якийсь мотлох для зйомок. Раніше я не звертала на це уваги. Де вони взяли цю труну на колесиках? Ха-ха! Прогресивно – це у них комп’ютер. Ум-м-м, цей хлопець ще й модний – веб-трансляція у нього, повний стіл металобрухту. А що це за джинса така моднява з минулого століття на? Машини якісь горбаті…. А це ще що таке?!!! Ні… Не може бути! Невже це – пейджер?! Вартий уваги телефон-жабка в руці у дівчини – справжній раритет. У мене теж такий колись був, років 10 тому… 10?

Всі дискотеки гремлять цією піснею (мені страшно назвати її треком). Зачувши перші позивні, дівчата натовпом вивалюють на денс-пол. Хлопці дуріють, закривають очі та починають «рубати» під навіжений ритм. Це було у 2000 році. Це було 10 років тому. Це було вчора….Що ж тоді буде завтра, чи завтра вже тут?

Бігти, брати до рук свої ноги і дертись крізь буденність, вивчити гімн It’s my life та повторювати його як мантру. В кліпі головний герой таки встиг.

P.S. А класика – вона вічна. I am gonna live forever. It's my life – I just wanna live when I'm alive!


2 коментарі:

Анонім сказав...

перечитав весь блог, досить непогано

Bilka сказав...

Хто перечитав?:)