12 травня 2009

Ура - Ольчик на колесах!!!

Обожнюю авто (чому не машинки дізнаєтесь пізніше)! І вітаю у нашому клубі автолюбителів ще одну новоприбувшу – моя подруга Оля тепер теж на колесах! Свого «сітрона» вона вже любить як рідного, і хоча (я сподіваюсь, що це не надовго) свого блогу ще не має, але вже лапки у неї чухаються написати про свій гарнючий автомобіль)))) Зазвичай з цього все і починається – хі-хі) Тому припиняю патякати і пропоную вашій увазі розповідь моє подруги про свого нового звірка.
Чому перша машина червоного кольору?
Прокинулась зранку і відразу у вікно. Так, стоїть на місці мій Сітрон, виблискує червоним капотом, радує око і піднімає настрій. Не віриться, що він мій. Мій перший автомобіль :-)!!! Саме так, автомобіль, а не машинка, і саме чоловічого роду, бо дві дєвочки не поладять одна з одною.
Вчора був перший виїзд в світ вдвох – він і я наодинці :-)) Хвилювалась, серце вискакувало з грудей, пульс частив … дух захоплювало. Все, що вперше, запам’ятовується назавжди.
А позитивні моменти у мене завжди асоціюються з червоним кольором… перші червоні троянди, перша червона сукня, а перші червоні туфлі чи сумочка, а вперше червоні губи а-ля Мерлін (хоча мені не личить :-) )…червоний колір робить фурор, привертає увагу заявляє про себе!
Вчора подруга зацінила мого Сітрона і відкоментувала – я так і знала, що першим авто у тебе буде француз червоного кольору….виявляється мої друзі мене асоціюють з червоним – насиченим, емоційним і позитивним (іноді агресивним :-))) ) Ось так підсвідомо ми робимо вибір!!!!

Немає коментарів: