14 травня 2009

Де взяти натхнення на роботу? Більчацькі рецепти

Що ви робите, коли у вас немає натхнення? А коли ви в цей час сидите на роботі? Можна нічого не робити – тоді приходить старушка-совість і починає вас гризти… Неприємно це, тому краще надихнутись і провести цей день з толком і результатом. У мене є 2 способи (може більше, але зараз тільки ці приходять в голову) – я вирушаю у подорож за «робочим натхненням»!

Перша подорож – фізична. Я підіймаю свою попу і йду «в люди», по кабінетах, коридорах, говорю про те про се, про життя і роботу, знаходжу нові історії та ідеї – найкращі ідеї знаходяться у спілкуванні!

Друга подорож – віртуальна. Я мандрую нашими магазинами, вірніше їх сторінками на внутрішньому сайті компанії. За годину я можу побувати у 25-ти різних місцях, Харкові та Львові, Донецьку та Криму, я радію цікавим ідеям, які втілюють у життя різні люди з різних міст – я надихаюсь!

А якщо раптом бука-настрій ходить кругом вас вже як тиждень, і нікуди не відступає, ви надихались як могли, стерли всі підбори, бігаючи по офісу та обламали всі нігті, клацаючи по клаві – тоді просто заспокойтесь, сядьте зручненько у своє крісельце, відкрийте сайтик якийсь чи блог друга, а може і свій постец накропайте – і НАСОЛОДЖУЙТЕСЬ (головне, не забути роздати завдання підлеглим, ги)!


P.S. Шукала картинки для цього поста і от яку ржаку знайшла – ще й підпис там такий - Group Of Golden Businessmen Playing Leapfrog With Their Briefcases Tossed Aside Symbolizing Teamwork – ахренеть! Всім поставити заставкою на комп, терміново))). Або в презенташку, яку ви завтра читатимете на засіданні Ради директорів, хі-хі)

Немає коментарів: