28 жовтня 2009

Кинути палити

Сьогодні рівно рік як я не палю.

Рік без цигарок і гіркоти
Рік без наркотику
Рік свіжого подиху
Рік, коли я дійсно живу, а не затягуюсь

Я дякую, мій друг, що ти НЕ казав «ти повинна кинути».
Цього року вперше за останні десять я нюхала весну
Зараз - запах осіннього листя
Я відкрила для себе каву еспрессо – тепер не страшно, що вона швидка
Вино має тисячі відтінків і смаків!
В який ресторан іти? Будь який – мені все одно чи там палять!
Доця в захваті
Нічого не закінчується зненацька
Коли сумно – плачу. Раніше – курила
Коли холодно – сиджу в теплому офісі, а не мерзну сиротою на снігу
В моїй машині пахне ваніллю
Від мене пахне суницями
Нігті рожеві!
Обличчя – рожеве:-)
Економія на сигарах – 900грн/місяць
Коло спілкування - розширюється (не зависаєш лише на колегах-курцях)
Цілуватись – мокро і ніжно!
Нюхати – це фотографувати запахи
Ранковий біг без хекань
Виявляється, що більшість моїх знайомих НЕ палить – я цього раніше не помічала:)
Виявляється, що раніше мене жаліли, бо я палила – тепер так добре стало!
Дома пахне ефірними паличками Zara
Маю більше корисного часу
Приємно їсти
Вранці після пляшки вина в роті цвітуть троянди
Що таке похмілля?
Зуби - білі
В машині – чисто
Гарна тема для розмови: «Боже, як вам вдалось кинути?!»
Гарна тема для порад: «Ой, я вам зараз таку книгу гарну пораджу – Алан Кар, «Легкий способ бросить курить». Допомагає – спробуйте».


Я не залежу від своєї залежності – я отримала справжню незалежність! Обираю життя без цигарок.

Немає коментарів: